duktiga mamman.

de senaste veckorna har jag glömt nycklarna idörren 2 ggr (som tur var när jag kommit hem). det skulle kunna vara ett säkert gravidtecken. men jag vet ju att jag inte är det ändå så. (å nää det här inlägget handlar inte om nå planer på sånt...jag bara associerar dessa saker). hur som gav jag mig igår på att steka pannkakor. linas idé och jag var tvungen fast detta inte fanns på världskartan att prova igen. och minsann. kanske de godaste pannkakorna någonsin!! alltså: inte gravid!

minns när jag satt där och stortjöt höggravid med tårarna rinnandes ner på tallriken och gafflade att jag skulle bli världes sämsta mamma som inte ens kunde göra pannkakor till mina barn....haha hormoner!

MEN! om dessa är mina krav för att vara en bra mamma så kan jag väl kalla mig en sån nu då!! för ebba vrålåt pannkakor! jag var så nöjd att jag var tvungen att mms:a en bild till karln. moget värre! matlagning är faktiskt avancerade och tråkiga grejer i min värld!

din kommentar
från: Helena

Åh, så duktigt! Själv håller jag mig borta från pannkakor. Men har faktiskt en super-crepespanna från TW, som faktiskt är till för att steka pannkakor i (& nej, jag har inte köpt den... Jobbade till mig den för nå't halvår se'n, men eftersom jag inte är nå'n fena på pannkaka, så...), så borde jag kanske ge det en chans jag med. Än så länge har den bara använts till att rosta mandel i till julgodiset...

2008-12-29 @ 22:48:13
från: Sandra

...i min värld med (om det var nån surprise... :)), funderar på att komma imån för övrigt! :D


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback