julkalender.

ok. ska visa delar av julkalendern som jag tjatat om. den hänger tvärs över ett av hörnen i ebbas rum och det ser faktiskt väldigt mysigt ut....ebba verkar uppskatta att få en liten julklapp om dagen..igår fick dockan kläder. äntligen!
i helgen struntade vi i julskyltning i regn och åkte till örta ist. ebba & klara bakade pepparkakor! ebba tyckte det var jätteskoj och det blev riktigt fina grejer....dock lite mycket deg som slank in i munnen när mamma tittade bort.....sen åkte vi vidare och träffade farfar och faster och co. igår hade lillfröken heldag med mormor då dagis var stängt!

annars då..jobb..går risigt men jag har snart fixat en månad. om det blir så mycket mer än det vet jag inte. har liiiite svårt att sitta och ringa hela dagarna och jag uppskattar inte allt tjafs som är där samt lite andra grejer...men att ha ett jobb att gå till är kul. jag mår bra av rutiner har vi konstaterat både sambo & jag. önskar mig ett mer passande jobb i julklapp! gärna i sandviken...tomten? hör du det?

förresten är det nån som vill vara tomte så är det bara att anmäla sig frivilligt?!!

din kommentar
från: Sophy

Åå vilken läcker julkalender!! Förstår att hon uppskattar den..=) Har du sytt alla småpåsarna själv?

Hoppas tomten kommer med ett nytt jobb åt dig!! Tråkigt att inte trivas på jobbet! :0(

Kram

från: Anna/Levindas Värld

Nämen se där vilken härlig julkalender, verkligen supermysig och såå fin!!! Va du kan :)



Bilderna gjorde sig ju jättesöta på dina påsar :)



Förstår att Ebba tycker det är spännande med paketöppning, så mysigt det måste vara såhär till juletider :)



Kramis vännen!

2008-12-02 @ 20:43:59
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Anna/Levindas Värld

Nämen se där vilken härlig julkalender, verkligen supermysig och såå fin!!! Va du kan :)



Bilderna gjorde sig ju jättesöta på dina påsar :)



Förstår att Ebba tycker det är spännande med paketöppning, så mysigt det måste vara såhär till juletider :)

2008-12-02 @ 20:44:45
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Anna/Levindas Värld

Nämen se där vilken härlig julkalender, verkligen supermysig och såå fin!!! Va du kan :)



Bilderna gjorde sig ju jättesöta på dina påsar :)



Förstår att Ebba tycker det är spännande med paketöppning, så mysigt det måste vara såhär till juletider :)

2008-12-02 @ 20:46:06
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Sandra

Tjusigt värre!!! Förstå om man haft en sån julis när man var liten!



Jultomte, dåligt kul det hade vart!! Kan bli lite tight att klämma in i vårt lite lätt pressade schema dock :).

2008-12-02 @ 21:32:42
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: Helena

Vilken fin julkalender! :) Du kan väl hojta till om du har en stund över nå'n dag, så jag kan komma & se den live..?

Kollade du in glitterarrangemanget i Örta..? ;)

2008-12-02 @ 22:22:08
från: Faster Anso

Va duktig du är Anki Panki! Roligt att träffa er i söndags. Grabbarna var helt speedade av allt hålligång och hade svårt att somna på kvällen bara. Hoppas vi ses snart igen. Blir det inget mera jobb så får ni mer än gärna ut å gå med oss varje dag. Kram,

2008-12-03 @ 09:27:05
från: Sanna

Men du vilken fin julkalender du har fixat! Du är så himla kreativ och duktig på sånt där ;)

Jag ska ge dig en av mina önskningar till tomten, så att han verkligen lyssnar till din önskan :P

Kram

2008-12-03 @ 19:17:58
från: Sandra

Du förresten, vart var det du köpt den där kungakronan du har på bänken i köket (om jag inte minns fel)?

2008-12-04 @ 19:18:40
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback