luciashopping.

i morse fick jag ligga kvar lite i sängen...sen kom världens vackraste lilla tärna med ljus & glitter och lussade för mig! sötis! är inte så förtjust i den 13 efter alla luciatåg jag gått igenom..för genomfört dem har jag ju inte då jag tuppat av lite nu & då. i kyrkan en gång...en annan gång visste de inte vart de skulle göra av mig så jag fick ligga under ett bord å vara yrslig...nä uh! ebba var vitklädd på morgonen men det råkade komma nyponsoppa på hela henne av nån konstig anledning..hehe.

dumpade lillfröken hos s&s och var till valbo för lite julshopping. lite kläder och lite julklappar och INGEN stress när det bara var vi. sen hämtade vi tossan och åkte hem och fick med oss denna eländiga julorkester vilken ebba tycker är jätterolig:

nu är pappan på fest i gävle å fröken sover. själv ska jag slå in julklappar å pyssla å bara mysa för mig själv! igår var min kära vän anna här på lite julfika. fick bl.a. denna fina ljuspåse som hon gjort...


din kommentar
från: Sanna

Vilket lyxigt uppvaknande du har fått under morgonen =) Världens sötaste lucia!



Hur ser det ut för dig på fredag efter 14 att träffas...eller kanske på onsdag efter 15.30?? Tror du att något skulle passa?

2008-12-13 @ 19:53:22
från: angelica

Hehe, inte direkt glömde, dom var inte sååå bra ;)

Vad söt hon är skruttan, sötaste tärnan jag sett :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback