men nu då.

ok. hostan vägrar ge med sig. och bättre sent än aldrig hittade jag på min cocilana i kylen som går ut 0109! wihoo!! kanske slippa hostkräkas i natt då?!

igår kändes julen hotad när ebbas ögon började visa tecken på inflammation. det har fortsatt litegrann idag men den verkar inte så ilsken så jag antar att det är en del av den här dryga förkylingen! visst är det smittsamt. men mest mellan barn som leker med varandra och jag & a verkar ha klarat oss fast vi förmodligen kletat i våra egna ögon med hennes jox. och andra som träffat henne verkar inte fått nåt.

så...hålla tummarna för att det är borta i morrn! om inte annat så kommer nog de flesta ändå...de verkar inte vara så rädda...så kanske blir det jul iaf!! för ebbas skull....hon är inte så röd i ögonen utan mest under så det ser ut som hon gått en ordentlig match mor rocky!

usch för detta.....känns som ebba vart krasslig över en månad snart...

din kommentar
från: Lina kusin

Hoppas hon klarar sig undan det.

Ha det jättebra imorgon så ses vi på annandagen!



//Lina

2008-12-23 @ 22:48:40
från: Anna/Levindas Värld

Nämen fy va jobbigt... Hoppas hon känner sig pigg och glad iaf och inte är trött och ledsen nu över jul för det vore ju verkligen inte roligt för hennes del lillstumpan.



Men jag önskar dig och resten av familjen en riktigt GOD JUL och mys nu ordentligt och ha det så himla underbart!



kramis!

från: Sanna

Hoppas hon mår bättre idag, nu när det är självaste julafton. Junia har också varit dålig jättelänge, fick också öroninflamation förra veckan och då fick hon penicillin och mår nu så mycket bättre.



Hoppas ni får en toppendag idag. Och tänk att vi fick en vit jul ;)

Kram

2008-12-24 @ 09:17:01
från: Helena

Hoppas att Ebba piggnade på sig! Våran fröken hade gott humör hela dagen trots sin förkylning.

2008-12-24 @ 23:06:04
från: Sandra

Hoppas det blev bättre!! Själv hade jag en magsjuk bror dagen innan julafton men det ordnade upp sig och har inte hört om några bieffekter av hans umgänge ännu... :)

2008-12-25 @ 10:18:47
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback