ny medlem.

mellandagsrea på kläder suger. gammalt krafs på många ställen. skulle hitta nåt fint till nyår lite snabbt i valbo idag. nä inget. inget till ordinarie pris heller. ebba & andreas fick lite iaf. får leta på nån gammal trasa. eg va spelar det för roll. ska ju bara vara hemma....men! det kommer folk som ska se mig! förkylningen har tagit om och ögoninflammationen (som visserligen är väldigt lindrig) har hoppat över till mig från ebba. så jag ser jävligt läcker ut kan jag meddela! röda ögonvitor & röd näsa...kanske ska hitta en matchande outfit!

två dagar kvar nu..sen är det nyårsafton och vi ska åka och lämna lillfröken hos mormor och morfar och träffa BIRK. nytillskottet i familjen...jag längtar sååå....birk är en 16 v gammal borderterrier.
bilden är lånad från uppfödarens
hemsida.

om vi sedan kan slita oss är planerna att åka hemåt och fira nyår med vänner här hemma. tänkte bjuda på lite sallad. godis & bål och förhoppningsvis trevligt sällskap. nån mer som vill komma? man får det...

din kommentar
från: Helena

Åhå, så det har blivit en ny liten vovve. Vilken sötnos! :) Krya på dig!

2008-12-29 @ 14:57:30
från: Anna/Levindas Värld

Nämen ska ni skaffa vovve, va roligt!!!



Men inte visste jag att ni hade planer på det inte ler



Så himla söt bild!!



Min mamma och pappa ska också skaffa vovve igen, en liten toypudel :)



Kram

från: Anonym

Nämen ska ni skaffa vovve, va roligt!!!



Men inte visste jag att ni hade planer på det inte ler



Så himla söt bild!!



Min mamma och pappa ska också skaffa vovve igen, en liten toypudel :)



Kram

2008-12-29 @ 15:48:13
från: Anna/Levindas Värld

Eeeh...tror jag läste inlägget lite för snabbt för jag läste om en gång till för blev så nyfiken över att ni skulle skaffa hund å då ser jag ju att det är mor och far som ska skaffa BIRK...hihi!!!



Lika som min mor å far :)

2008-12-29 @ 15:50:35
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Faster Anso

Å va bra att vi blir bjudna! Vi tänkte komma runt 12 slaget hela familjen, råfesta å bränna av raketer för en tio papp :-) (vad det eg blir är läggdags vid kl 21, nudelsoppa å otvättat hår)

2008-12-29 @ 16:19:23

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback