provhyttsbelysning borde förbjudas.

det är snart jul..hjälp! fort det går...och fort går den över också så det är väl lika bra att passa på att njuta nu. till och med av stressen! tror bestämt att granen måste kläs i helgen. förmodligen får jag väl experthjälp av lillfröken.

har hittat nåt att ha på mig iaf. bra. även om jag nu tycker toppen var lite tantig. nu är det bara den där risbusken jag har på huvudet som borde fixas. lite färg åtminstone. insåg hur förskräcklig jag ser ut när jag stod i en provhytt idag...stripigt hår med hysterisk utväxt. blek och röd om näsan efter allt snytande. gigantiska mörka ringar under ögonen och dessutom vildvuxna ögonbryn. ge mig en ordentlig styling!

nä jag tror jag ska baka lite julgodis i helgen så jag kan gå upp ett par kilo så det verkligen matchar min nuvarande look! synd bara att jag gått ner två....

å så är jag dödligt besviken över att det var såååå spännande på criminal minds förra veckan...å så är det inget program ikväll. varför ska man behöva vänta?!!!!

ehum..det där skrev jag igår...men jag får väl publicera det nu då om det inte funkade tidigare....


din kommentar
från: Helena

Mhm... Vem behöver inte en rejäl makeover..!? Jag har DREADS bak i nacken! Å vildvuxna ögonbryn som man inte upptäcker när man står framför den dåligt upplysta spegeln i hallen. När man se'n speglar sig någon annanstans så ser man att man faktiskt liknar en grottmänniska...

2kg gick jag upp efter julgodisätandet förra året... Iofs blev jag gravid i samma veva, men jag tror inte att Alice vägde 2kg i magen då... ;) Men jag satsar på nå'n liknande viktuppgång i år. Går ju inte att låta bli julgodiset! :)

2008-12-19 @ 12:37:09
från: Faster Anso

Det senaste i Hollywood är utväxt, så du är het som fan! Tack för det fina julkortet på världens finste lilla tjej!

2008-12-19 @ 19:49:41

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback