stackars vovven.

kan vi någonsin få bli pigga idet här huset? idag hade lillfröken feber. åkte iaf till gysinge och träffade släkten min och fick god mat. lilltrollet var jättehängig och när vi kom hem hade hon 40 graders feber. suck! förhoppningsvis är det sprutan hon fick förra veckan som spökar....det kunde nämligen visa sig efter 7-10 dagar. i morrn då? kanske en piggelindag så vi kan va ute en sväng eller så?

på väg till gysinge kom en stooor hund utspringandes bakom ett hus och dunsade rätt in i vår bil. som tur var var det precis efter en skarp kurva och vi körde sakta och andreas han bromsa och köra över på fel körbana så smällen blev rätt lindrig. tror hjärtat stannade till en stund men när jag vände mig om kunde det börja slå igen för där stod vovven och viftade på svansen. sen kutade den i väg igen. gick ur och mötte upp ägaren och pratade lite...hunden hade sprungit ut i skogen...ägaren var mest orolig över att vår bil hade tagit skada. kära nån vem bryr sig om den skrutthögen när det gäller en vovve??? hoppas han mår bra nu iaf....


din kommentar
från: Helena

Usch, jag är livrädd för att nå't djur ska komma utrusandes sådär när jag är ute & kör.

2008-12-26 @ 22:19:44
från: Danne & Anna

Tack för inbjudan till nyår. Vi kanske dyker förbi, vi hör av oss isf. Vilka kommer? Kram

2008-12-29 @ 13:08:56

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback