wrath of the lich king.

i tordags hade vi julmys jag virre & katja. julmust & skinkmacka. glögg & pepparkakor & julgodis! hade även förra året...samma datum dessutom så det får bli vår lilla tradition. träffas ju typ aldrig annars. trots att man säger att det inte ska bli så så blir det svårt att pussla när alla tre har varsin liten samt jobbar...

igår var det sista dagen på min provmånad. första tiden gav inte så gott resultat...varken för mig eller madde så vi satt och pratade i stället. då påpekade hon att min mobil ringde....från dagis. ebba hade feber. fick inte tag på andreas så jag var ju tvungen att vabba resten av dagen.haahaa! så vi får ta sista dagen på måndag...eller hur det nu blir....helst sista dagen!

när vi kom hem från dagis var fröken totalt feberfri och på tokbra humör resten av dagen typ. så inte vet jag om hon redan listat ut hur man kan skolka....hon hade dock lite feber senare på kvällen och idag. har vart och firat mira som fyller ett morron! har även lyckats måla klart docksängen....i morrn ska den bäddas....andra advent å julklappsköpandet står fortfarande still....andreas & jag har iaf köpt det här till varandra lite i förväg...köpte mitt idag av en smått förvirrad kille i kassan som gav mig påsen och sa 329 kr i stället för hej då när jag skulle gå! haha!

din kommentar
från: Helena

Åh, så härligt med julmys :)

Äta tandkräm eller rå potatis har jag hört ska funka för att fejka feber. eller helt enkelt termometern på elementet... ;)

2008-12-07 @ 19:11:11
från: angelica

Det är Eva kan jag berätta, hon har fan inte gett upp än efter 2 år. Har jag tur ryker hon imorgon. Men vi får se!

Stackars skruttan, hoppas hon blir frisk snart!

Kramar


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback