bomässa.

i helgen skulle jag vilja gå på bomässa. men jag tror jag är för snål. dock lite roligt när det händer nåt häromkring. hum..

din kommentar
från: angelica

åhh jag vill på bomässa.. men jag jobbar 10-18, om jag pallar det! annars jobbar jag ändå 12-16, och missar allt.. typiskt!

från: Helena

Haha! Jag läste såklart boKmässa när jag läste den här bloggen tidigare idag. Fattade inte varför det skulle bli så dyrt, om du inte kunde hejda dig när du köpte böcker eller nå't. Kom på nu när jag kom hem & tog in tidningen & det stod om Bomässan på baksidan att det kanske var det du skulle på. Var ju tvungen att kolla upp det en gång till! ;)

2008-02-27 @ 19:21:57
från: sanna

Village är en heminredningsaffär. Det finns jättemycket skojiga prylar där och till ett bra pris =)
Jag brukar besöka village när jag är i norrtälje eller i stockholm och jag är så glad at de ska öppna här nu också =)
Kram

2008-02-28 @ 15:30:09
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback