funka då.

vårt internet funkar inte särskilt bra. nästan inte alls. och när man inte har tillgång till det har man tusen saker att kolla upp....just då. det är lika med hemtelefonen. men den använder jag knappt så. måste göras nåt åt snart. bbb var snälla att skicka ut nya kablar...jo de funkar toppen...not! och jag kan absolut erkänna att jag är beroende...därav gnället!

snart tror jag inte jag känner någon som inte drabbats av magsjuka den här omgången. har det alltid vart så här hysteriskt. önskar man kunde se de små olycksmonstren som fifflar runt i luften och smittar ner varenda männska de får syn på....kanske de kan färga sig neonrosa eller nåt?


din kommentar
från: Tina

Jag har inte fått magsjuka.. *peppar peppar ta i trä*

från: Mattias

Jag tycker hela Vallhov ska kräva att BBB utökar sitt riktiga Bredband med 100 mbit till oss som hatar deras sega ADSL :)
Hoppas magsjukan stannar på er sida av vallhov *ler*

2008-02-19 @ 13:13:25
blogg eller hemsida: http://jack71.blogg.se
från: Helena

Det är vä lhär jag som inte blivit drabbad ska säga "pepparpeppar"...

2008-02-19 @ 13:56:08
från: Sandra

...men jag fick gå hem från jobbet igår i magsjuka... Dock var det väl en snabbare sväng eftersom jag är på benen idag, men igår var det synd om mig. :)

2008-02-19 @ 14:58:39
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback