intervju & spa.

så var det dags i dag då. först det hemska sen det underbara. bra ordning..lite jobbigt sen en morot!

klarade mig fint fram till 12 sen spårade jag ur som vanligt i ett nervositetsrus. men jag klarade körningen fint till min andra jobbintervju någonsin. personerna jag skulle träffa var lite sena så mina nerver kom i styr & det kändes bra där. var mer som ett samtal än en jobbig utfrågningsintervju och de hade bra erbjudande om det nu kommer att bli så att jag jobbar där. men mer om ställe & jobb återkommer jag nog med om det blir så att jag får det. hur som helst känns det som att det är det här jag förtjänar!!!
...det är inom mitt utbildningsområde
...de föll för min ansökan. inga privata kontakter behövdes.
...de tyckte jag hade bra energi & vilja.
bara detta känns som en sån upplyftning för mitt självförtroende!!!

del två av dagen bestod av karisma spa i högbo. anna plockade upp mig och vi mötte upp 7 till tjejer (i varierande ålder) för att bara ha det bra! morgonrock & handduk å bikini på sen var det bara att sitta vid polen och njuta och prata skit. de kom och ropade upp en när det var dags för behandling. rygg- & nackmassage. någon som verkligen tog i och masserade ordentligt. härligt! sen fortsatte skitsnackadet vid polkanten tillsammans med fruktbuffé! en riktigt rolig eftermiddag med ett gäng roliga människor!! detta var också vad jag förtjänar!!!! glad att jag lärt känna ett gäng människor som lever det liv jag lever för tillfället och att kunna umgås utan att bara prata om våra små underverk!

sen fick jag komma hem till min bästa vän & världens bästa mystroll!! behöver jag säga att jag är lycklig?

din kommentar
från: Anna

Världens härligaste lilla jänta *ler*.

Men gud va roligt att det gick så bra på jobb-träffen, kuuul!!! Måste få höra mer i detalj sen...hihi :)

från: Tina

Låter som att du fick en riktigt bra dag igår. Härligt!!!!
Håller en tumme för dig att du får det där jobbet.. :-)

2008-02-22 @ 06:59:28
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Sandra

Intervju - härligt! Hoppas verkligen det går vägen!!! Väntar med spänning på mer information. :)

2008-02-22 @ 09:06:11
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Helena

Åh, så härligt det där lät!! Är otroligt nyfiken på den där intervjun! Vad kan det vara för jobb tro..? När skulle du få svar..?

2008-02-22 @ 13:18:54
från: Annika

Va roligt :) Hoppas du får jobbet! Isac hälsar en puss till Ebba

2008-02-22 @ 22:00:42
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se
från: sanna

Va!!!! Har du fått gå på intervju! Nu blir jag jätteavis! Hur gör man då :P
Hoppas du får det jobbet :)

2008-02-24 @ 08:03:21
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: Annika

du kanske inte hinner se det här men jag tänkte höra om ni ska till sigridsgården imorgon? lite sugen på att gå dit. jag går nog dit till typ 10 eller nåt så det vet isåfall :)

2008-02-24 @ 21:07:39
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback