semesterhelg.


i helgen har ebba & jag vart på semester. fast det var kanske inte riktigt som på bilden (som kommer från vår turkietresa -05)...vi åkte till gysinge & hade utsikt mot dalälven. men det var inte fy skam det heller. dessutom bodde vi hos mor & far och blev hade det bra. fick mammalagad mat & barnpassning så jag kunde plöja igenom skvaller & inredningstidningar jag lånat från affärn. toppen! a var på inflyttningsfest på annan ort så vi passade på att sova borta. ebba sov sin vanliga prinsessömn. jag sov inget alls. när man ändå hade chansen....kan nog inte sova borta jag. åtminstone inte i samma rum som lillfröken. man det gör inget. vi hade det härligt ändå!

din kommentar
från: Anna

Det låter ju himla mysigt ändå även fast sömnen kanske blidde lite rubbad :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback