fattades bara det.

sov knappt nåt i natt. för en gångs skull inte mörkrädd...men de var väl fullmåne eller så. vaknar med en härlig förkylning. a kommer hem & ska sova halva dan. ebba tyckte inte jag var den roligaste att umgås med. hela dagen blev totalt rörig. ebba sov galet och telefonerna ringre som aldrig förr (nä som vanligt inte till mig). lite besökare avlöste varandra (förstås trevligt). sen kom febern....trodde omöjligt jag skulle klara av kvällen med e när a åkt till jobbet. men hon var lika slut som mig....nu känner jag mig ensam & eländig & ska nog krypa ner å läsa i stället för att sitta & titta på göta kanal. bättre lördagkvällar finns ju....

skulle vilja/behöva göra ett gäng kort...men mina pysselsaker finns längst bort i huset. jag är mörkrädd & har noll energi....ge mig lite tack!

hoppas ni har en toppen lördagkväll!


din kommentar
från: Annika o Helena

Vi önskar dig en trevlig lördagkväll! ..och krya på dig! :)

från: Anna

Hoppas din lördagkväll blev rätt mysig ändå och krya på dig vännen =)

2008-01-27 @ 09:59:40
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Tina

Krya på dig!!!

2008-01-27 @ 10:56:52
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Anette

Hoppas du mår bättre idag.
Många krya på dig kramar

2008-01-27 @ 16:16:31

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback