gnälligt värre.

skulle till tandläkarn igår så jag var inte på mitt bästa humör kvällen innan. är livrädd. hatar det. å så ringer de på morgonen och flyttar fram det till måndag. så nu kommer jag få vara så där hispig på söndag kväll å.

annars känner jag mig rätt seg. inget att se fram emot. alla dagar samma sak. jag vet inte varför det blir så här ibland. känns som att ingen i hela världen väljer att umgås med mig. känns som man inte passar in någonstans. jag tror inte jag gör det....alla har sina små gäng. åh va surt det är när jag blir på sånt här humör. vet att det egentligen inte är på det där viset...men ändå. och skulle det vara så skulle det lika gärna kunna vara mitt fel. jag vet. fast jag nyss pratat med min närmaste vän & andreas är hemma så känner jag mig ensammast i världen. ångestkänslor försvinn!


din kommentar
från: Levinda

Jag känner såå väl igen mig helt ordagrant vad du skriver..så jobbigt å känna så... Men du vet att jag mer än gärna ser fram emot små besök från dig å Ebba enmellanåt så det är bara å höra av dig. Jag finns ju här jag med fast i Valbo å det är ju inte så lång bort =). Jag gillar ju erat sällskap vettu =). Å nu tycker jag att det är min tur å bjuda på fika! Kramkram!

från: Helena

Jag umgås GÄRNA!! Har varit lite väl upptagen den här veckan, men nu är jag ledig! :) Förutom mat hos mamma kl17 ikväll & fira Jonas farmor på söndag vid 13-14tiden. Hör av dig vettja!

2008-01-25 @ 14:13:24
från: sanna

Jag skulle då hellre umgås med dig än med en massa skrikiga ungar! Men just nu har jag inget val :( Hoppas jag kan hänga med till sigrid på onsdag!
Kram

2008-01-25 @ 15:45:13
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: Sandra

...kan ju "glädja" dig med att jag inte heller har nåt "gäng"... Annat var det förr när vi var ett stort gäng som alltid gjorde allt när vi var hemma (jag tänker Ante, jag tänker Danne etc). Annat är det nu... Me, myself and I (och mina kära bröder ibland).

Och för övrigt kan du ju börja se fram emot det där lilla partyt du ska ha snart! :D

2008-01-25 @ 16:08:52
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback