min skatt.

ska bara ge lite respons på förra inlägget. vill tala om att jag absolut inte känner det som att jag inte har några vänner. det vet jag att jag har. tom att jag är alldeles för kass på att höra av mig! men dagarna bara passerar förbi hur snabbt som helst. och de är rätt inrutade av mat- och sovklockan och ibland blir man så här muttrig!

min tid tar med all rätt upp av världens sötaste fistroll och egentligen har jag ju inget alls att gnälla om!

ganska sött med jeans & tunika va....


din kommentar
från: Faster Anso

Bara att ropa till nån dag när lilla vikingen vill tokbusa, då kommer vi som ett skott :-) Helt otroligt söta bilder.....många kramar till er.

2008-01-25 @ 17:48:37
från: Annika

Känner igen mig rätt så mycket i det du skrev.
Men gu va stor Ebba har blivit! Var ett bra tag sen jag såg henne live in action. Lika söt som alltid :)

från: sanna

Hon är så söt så ;)

2008-01-25 @ 23:33:56
från: Anna

Men åh va söööt å go hon är =))). Längtar efter sötfisen! Ja typiskt att jag har jobbat å stått i, var nyligen 4-dagars ledig så nu är det lite jobb igen.. Jobbar hela helgen, ledig måndag, fredag, lördag och söndag nästa vecka.

Skulle önska jag med att man hade lite mer tid över att göra vad man vill, som att umgås med vännerna som betyder så mycket! Och jag skulle önska att jag var bättre på att ringa och "bara" höra hur du och andra mår och bara småtjattra lite en stund. Hmmm...kanske får jobba lite på det =)

2008-01-26 @ 00:19:33
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Äsch, jag förstår precis. Det är så man känner ibland. Det tror jag de flesta gör nå'ngång. Precis som de flesta nå'ngång känner att det blir för mkt & att man aldrig får vara själv. Man är aldrig nöjd! ;) Å självklart var Ebba otroligt söt på alla bilderna! :) Som alltid! Lite avundsjuk på den där vigheten, även om jag - trots att jag inte har fotfobi - inte skulle vilja suga på mina egna fötter ;)

2008-01-26 @ 12:57:11
från: Anna

Jo jag har varit in på Fridas Gård innan, de har väldigt fina saker där upptäckte jag =). Men tack ändå för tipset! Alltid roligt att få tips om saker å ting =)

2008-01-26 @ 15:41:04
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna

Åh vilka fina bilder, jag är såååå avis på jeansen.. Hopppas allt är bra med er! Syns på måndag? Kramkram

2008-01-26 @ 16:40:37

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback