va fort det går.

oj då. här ålas det runt för fullt....jag hänger då inte med alls jag. igår kunde hon ta sig lite lite bakåt men nu är det full fart framåt på vardagsrumsgolvet. jagar för tillfället en boll. jaha då kan man inte lämna henne ensam många sekunder mer då...sjukt vad snabbt man kan lära sig när man är så där liten.

idag har vi vart på 75-årskalas innan a började jobba. sen har jag skottat gångvägen lite med vår skyffel för pygméer. å så har jag snart fått bort det mesta av julen. trots att den inte vart uppe så länge blev jag allergisk mot den så fort det blev nytt år. så nu hänger de gamla köksgardinerna i vardagsrummet ostrukna. när jag samlat lite pengar ska jag fixa i ordning så allt matchar här.

din kommentar
från: Anna

Snart kryper hon väl runt för fulla muggar lilljäntan!

Ingen vila ingen ro då inte...hihi :)

Vad gäller julen så vill jag gärna ha den kvar ett tag till! Julgranen, julstjärnan i fönstret samt utebelysningen lyser än :)

från: Tina

en till som plockat undan julen läser jag.. Jag tog tag i att plocka bort allt vårt jag också idag, fast julgardinerna sitter upp än, dem hann jag inte med innan Lillkillen vakna härhemma.

2008-01-03 @ 19:12:52
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: sanna

Har också plockat bort julen nu, så nu känns allt rent och fint ;)
Tack för senast! Hoppas vi kan ses snart igen :)
Kram

2008-01-04 @ 14:00:49

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback