omständigt möbelskruvande.

vi har köpt nytt till köket. bord & stolar + en skänk (ÄNTLIGEN)! men det har varit en lång process och än är den inte färdig....fick först vänta på 2 stolar. det var 10 x värre att skruva ihop än exempelvis ikea-möbler. delar gick sönder. det saknades delar till skänken så man kan inte sätta i hyllorna vilket resulterar i att jag inte kan få packa ur de sista kökskartongerna (var ju bara 8 månader sen vi flyttade hit!). nu har vi fått stolarna men inte reservdelarna. skulle skruva ihop stolarna igår och inser att det saknas delar. IGEN! SUCK!

tänk efter ett par gånger innan ni handlar möbler på jysk.

det positiva: det var billigt och det kommer bli bra....sen!


din kommentar
från: Sandra

Härligt (well när det är klart..), lär se resultatet sen då! :) Detta är min sista semestervecka, men jag kan ju på kvällarna sen med såklart!

från: Helena

Härligt - man ska alltid se nå'nting positivt i allt! :) Ha en skön semestertripp!

2008-07-28 @ 23:19:15
från: Sanna

Innan jag hann läsa att det var köpt på jysk så hade jag listat ut det. Vi har också köpt möbler därifrån förr om åren. Allt gick sänder som vi försökte bygga ihop :(

2008-07-29 @ 09:27:43

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback