snart tre dagars semester.

jobbade i natt. har lyckats skrapa ihop 3-4 timmars sömn i dag. jobb i natt igen och när jag kommer hem drar vi i väg till kolmården. jag kommer var en riktig piggelin! inte en enda männska som kunde ställa upp och byta jobbpass med mig eller ta min natt. men nu är det som det är har en rolig helg att se fram emot med familjen yrrol!! regn ska det bli å. fantastiskt! men men...det är bara vatten!!

här en bild på tre raggarbrudar i en cool bil....fort går den å....

din kommentar
från: Anette

Vilka härliga brudar.

Ha en riktigt skön semester.



Många kramar, jag längtar efter er

2008-07-31 @ 22:08:27
från: Helena

Åh, det var en riktigt tuff bil Moa har! Tänk dom brudarna i en större upplaga om 17-18år ;) Ha en suverän semester! Det positiva med halvtaskigt väder är att det blir kortare köer :) Å efter regn kommer solsken!

2008-08-01 @ 00:07:15
från: Sandra

Tuffingar! Ha så kul i helgen!

från: Anna

Hihi, vilka tuffa töser :)



Ha det så roligt i Kolmården!! Får ta å ses sen igen :)





Kramen

2008-08-04 @ 11:47:40
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Annika

Vilka coola sötnosar! Kan inte vara en svår raggartur det där :)

2008-08-04 @ 16:01:29
från: Danne

Ja jobba natt är de bästa som finns :/

2008-08-06 @ 11:25:24

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback