sommarkvällar.

har nyss suttit ute och ätit grillat som andreas fixat! skönt att kunna sitta ute lite halvsent på kvällarna å bara vara...antar att det är bland annat såna här kvällar som får en att orka med de tunga vintermånaderna......

det...å så lilltrollet! så härligt att komma från jobbet och få träffa mina två godisar. här sötaste tjejen i sin ida t t-shirt som hon fick i present (som jag suktat efter men aldrig köpt....) å coola skorna så klart...

din kommentar
från: Aette

Vi längtar efter er i Åmot. Puss o kram

2008-07-02 @ 22:17:46
från: Sandra

Fasen vad fräsigt! ;)

från: Anna

Håller med om sommarkvällarna. :)

2008-07-03 @ 09:02:56
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Anna

Hej å hå!!!



Å JAAAA, det är så roligt att träffas ofta :) Blir så glad när jag är med dig och Ebbis förstås...hihi! Så tack tillbaks för de här strålande dagarna!!



Jamenvisst fick jag väl till det skapligt tjusigt på mitt kakfat, är supernöjd..hahah!!



Från att ha stått helt tomt till sött blickfång, najsigt! Och det bästa av allt, jag slipper baka vareviga dag ;)



Kram på dej kära vän!

2008-07-03 @ 21:43:31
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Faster Anso

Träffade den lilla tuffingen en snabbis igår å då ville hon bjussa mig och Daniel på hennes napp :-) Vi fick även se hennes nya dance move...hihihih! Den var tuff och verkligen nåt utöver det vanliga. Sen gick hon lite fram å tillbaka oxå, godbiten!

Ska bli kul att ni kommer över imon och firar. Ses då. Kram so long!

2008-07-03 @ 21:45:05
från: Anna

Tjoho!



Ja visst är det supersött det där Ekorre-cafét mamma har...hihi!



Läste nåt om att du skulle ut och joba lite idag, hoppas det går bra.



Hoppas också att du haft en mysig helg för övrigt med la familia :)



Kram!

2008-07-06 @ 11:13:14
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Anna

Du!!



Kalligrafikursen startar lördagen den 4:e oktober i Gävle i höst! Den kommer att vara 3 lördagar mellan 10:00-12:30. Kostar 690:-



Skulle de va nåt? :))



Passar ju faktiskt mig med jobbet också, om jag jobbar helg så börjar jag ju 12.30 å kan säkert komma 30 minuter senare den gången, wiiiee!!!!

2008-07-06 @ 13:18:55
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Anna

Jamen exakt, de har ju hur mkt roliga kurser som helst som man vill gå på, man måste ju börja nånstans sen får man säkert mersmak och vill lära sig mer :)



Har varit sugen att gå nån kurs förut men det blev ju aldrig av för jag är ju så velig att göra saker på egen hand, det blir liksom inte av. Alltid lättare med sällskap, och roligare :)



Ja vi får kolla upp det där å ha det lite i baktankarna, är ju några månader kvar men skulle ju va oootroligt roligt att börja med en kalligrafikurs...hihi!



kram!

2008-07-06 @ 21:36:07
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Anna

Sandra sa att det var på Studieförbundet Vuxenskolan hon gick på sin Kalligrafikurs och det är lite billigare där och fler kurstillfällen och timmar såg jag, så det verkar ju i så fall bättre. Skulle gå på onsdagar kl 18:15-20:00 tror jag att det var.



Du skulle ju kunna kolla upp det också :)

2008-07-07 @ 15:02:55
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback