jag vet inte.

lina & jag var till valbo en liten sväng igår och jag shoppade minsann lite till mig. å faktiskt bara mig! det senaste årets shopping har mest gått till ebba. hemmet & pyssel. kul att ha lite fräsha vardagskläder även om garderoben skulle behöva uppgraderas betydligt mer! men man är ju inte rikast i världen så jag får ta det bit för bit.

sen var jag till mitt mörka moln för att prata lite. kände mig upptryckt i ett hörn. som ett litet barn som blir ifrågasatt. varför gör du si och varför gör du så? hur känner du då? vad tänker du då? å som vanligt höll jag med och lät mig överköras...med en tår i ögonvrån intalas att det kommer bli bra. fan ibland undrar jag om det inte finns nåt jävlaranamma i mig alls!

nä sån som jag är så är det mest att ta åt mig och göra som andra säger. vara alla till lags så ingen blir arg på mig. fegråtta! in i det sista har jag hoppats att nåt skulle dyka upp..men nu får jag lov att inse att resten av sommarn (8 veckor) får tillbringas där.....där & i sängen eftersom jag har 5 nattveckor. men har jag klarat mig på 6 h sömn i snitt det senaste dryga året så kan jag göra det då också och njuta lite av dagarna med familjen!

hade egentligen hoppats att de skulle kicka ut mig...men de säger att alla där gillar mig & har valt just mig till vikarie..så det är ju ändå positivt även om man ska ta det med en stor nypa salt. hoppas att jag efter dessa veckor kan säga detsamma.....


din kommentar
från: Helena

Härligt med lite shopping :) Å HOPPAS att det blir en tvärvändning på det där stället i sommar, så du kommer trivas!

2008-06-13 @ 23:27:20
från: Anna

Hej hopp!

Sandra skrev att vi kunde hälsa på nån dag den här veckan, nån dag som passar dig? Mig passar det nog närsom, semester nu ju :)

från: Anna

Nämen gud va trist att inte internet velat funka!!



Jag tror det var den här veckan Sandra pratade om, men nu blir det kanske tajt eftersom det är massa midsommarfirande å så..



Och nästa vecka är jag borta på husbilssemester åtminstone fram till fredag - sen är jag hemma till helgen nästa vecka så kanske då :)

2008-06-19 @ 10:21:38
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback