kalasdags.

nu börjar ett tredagars kalasäventyr för lilla fröken....undrar vem som kommer vara mest slutkörd? min hjärna börjar redan arbeta på övertid & det har inte ens börjat. att den alltid måste planera en massa....

vi har inte bjudit någon på kalas direkt utan man får komma om man vill..tror iaf vi pusslat ihop det rätt bra för att inte lillfisen ska bli helt slut av allt roligt! och för att man ska slippa fixa det där med fikat hit och dit...

härligt att finvädret fortsätter!!

din kommentar
från: Anna

Hej! Jo tack jag har haft en kalasdag idag :) fyndigt värre



Har spenderat dagen ute hemma hos mor och far. Hoppas du med haft det görfint idag!



Jamen då kan jag kanske komma och gratta liltösen eller stora tjejen rättare sagt på måndag efter jobbet, slutar ju 15.30 då jag.



kram!

från: Sandra

När får man ta och komma då? :)

2008-06-08 @ 11:10:26
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback