valbo-tur.

idag fick jag åka på en mini-loppissväng. jag kom hem med ett gäng krukor av lite större modell. vilket jag var ute efter så det räckte med det! lite uppiffning av dem så kan jag äntligen plantera om en del blommor!

efter att anna skrivit ett par gånger om butiken madame nyberg i valbo så var jag ju tvungen att kika in där när jag ändå var i närheten. åhh vilken mysig affär!! och massor med fina saker! vilken dröm att ha ett sånt ställe....
fanns ett skåp där som bara stod och väntade på mig...tänkte inte ens att jag skulle köpa det...vid lite eftertanke i bilen skulle jag gjort det....men nästa gång jag lyckas ta mig dit är det väl borta. köpte iaf en kruka där också samt 2 ljus med söta barn på. nu måste jag skaffa mig en skänk till köket snart så jag kan få upp lite saker (ehum...för övrigt skulle man väl ha nya möbler till hela köket...).
ljusen hamnade på min kära hylla i köket så länge...


din kommentar
från: Anna

Vilka fina saker. Du skulle gilla en affär som finns här i Uppsala, eller straxt utanför, Fullerö Handel :) Kram

från: Anna

Ja vi ska till Öland, som vanligt :) Vi ska stanna på några ställen på vägen med, ev Västervik o Kalmar. Kram

2008-06-26 @ 08:19:40
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Anna

Hej å hopp!!

Nu är jag hemma igen :)



Visst är väl Madame Nyberg en jättemysig butik?!! Sånna där ljus köpte ju jag å:).



Men då ska du följa med till Tant Elwira, den är helt supermysig den med, du kanske vill med på onsdag för då ska jag dit?



Pussis å kramis!

2008-06-28 @ 17:10:11
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Anna

Håller med andra Anna - Fullerö är en supermysig butik!



Jag, mamma och ev, Jenny ska åka dit nästa vecka, finns så mkt fint där, brukar åka dit med jämna mellanrum :)



Vill du ha sällis dit nångång hakar jag gärna på!

2008-06-30 @ 18:48:47
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback