veckan som var i bilder.

på 50 års-kalas i gävle. leker tittut bakom staketet med bästa fastern:

galopperar på hästen i full fart:

lånat kåpor av moa så man kan kolla på när karlarna i släkten kör gocart:

provar nr. 4 med farfar:

ebba har vart på loppis och fyndat för 30 kr. handlat av två söta tjejer som inte behövde den längre. ebba tycker jättemycket om den..fast hon helst av allt skulle vilja gå utan att hålla i sig:

mysigt när man kan äta ute på altan i finvädret:

din kommentar
från: Anna

Va mkt roligt ni har hunnit med, ser ut som en helt underbar vecka :)

från: Sandra

Vilket charmtroll!! Nu har jag gjort fint på min balkong så nu får ni ta och boka in en dag för fika!!

2008-06-05 @ 08:38:54
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: Anna

Ebba har så fina kläder på sig jämt :) Kram

2008-06-05 @ 09:09:22
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Faster Anso

Finns inget som slår att tokbusa med Ebbis. På lördag blir det massor av födelsedagsbus. Kram till er alla!

2008-06-05 @ 09:45:21
från: Helena

Ser ut att ha varit en riktigt härlig vecka! :)

2008-06-05 @ 20:45:15
från: Anna

Hejsan!



Jamen en sväng till Sandra kan vi ta i veckan. Jobbar hela veckan tills på torsdag då jag gör min sista dag innan 4 veckors semester! Så vi kanske kan ta det på torsdag? Hur ser det ut på måndag, är det Ebba-kalas då som man kan komma på?

2008-06-06 @ 21:11:20
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback