lite diskret.

ibland skriver jag inte ut namn eller platser eller liknande. det finns förklaringar till detta....den enklaste är väl att jag helt enkelt inte vill hänga ut personer så tydligt. och för övrigt behöver jag helt enkelt inte skriva detta!

så...vänligen skriv inte ut namn i kommetarer. de flesta som läser känner ju mig så jag svarar gärna på frågor på andra sätt! tror att det är fler som läser...som aldrig lämnat kommentar. ni är välkomna att göra det. jag blir skitglad för allt som sägs!!

din kommentar
från: Helena

Ooops! Har en känsla av att det är jag som klantat mig. Förlåt.

2008-03-04 @ 16:57:35
från: anki.

Nä för 17!!! Ingen som kan veta hur jag vill ha det ju!!! Det var ingen anklagelse till nån =)

2008-03-05 @ 14:02:12

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback