mobilbilder.

är lite dålig på att lägga över bilder från mobilen till datorn men nu så har jag lyckats. så jag lägger väl några här å eftersom jag vet att vissa vill se lilla fistrollet.



å så en lite yngre variant...



nu sover hon sött...kanske lite oroligt eftersom hon är snorig men bert-böckerna är på plats under sängbenen. hoppas de kan hjälpa lite igen.

din kommentar
från: mormor

Har bara varit borta en vecka, men på korten ser det ut som hon vuxit massor, längtar efter skruttungen min

2008-03-23 @ 20:17:57
från: Helena

Du tyx ha en lite bättre mobilkamera än mig... ;) Å så är ju Ebba alltid ett tacksamt objekt såklart! :)

2008-03-24 @ 09:41:45
från: Sandra

Ja men vaddå, ska inte ni fira sista april i helgen?! ;) Kör varannan vatten redan, men det hjälper då inte ett skvatt! Det finns nog snart inga andra ursäkter än den med åldern... =/


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback