sockerchock.

sitter och äter marabous non stop mjölkchoklad och tycker att jag varit rätt duktig med att inte köpa en massa godis. denna fick jag för att jag hade en liten menshumörattack idag på willys.

MEN!

den här veckan har jag:
måndag: var i gysinge hos mor & far. åt både godis & glass.
tisdag: var till maria & moa och fick otroligt lyxigt fikabröd.
onsdag: hälsade på emmy. meja & mira & åt glass på fm. sen till lina & firade hennes födelsedag på em & fikade. både hennes fantastiska morotskaka & tårta. åt en mcd-cheeseburgare på vägen dit dessutom.
torsdag: till sanna & junia på fm & fick gott hembakat fikabröd. till virre. jocke & ally på em och fick glass & kaka.

så jag kanske inte borde äta nå mer onyttigt nu va?

hur som helst har det vart en trevlig vecka och ebba har fått lekt ordentligt med kompisarna. har fått träffa ally för första gången!!! sötnos!!! å det är väl värt mer än att äta nyttigt...hihi!

fredag i morrn: inge planer förutom att jag måste måste måste köpa en mascara & hitta något att ha på mig. jag har stor klädbrist! a&d kommer på kvällen och då vet jag att jag kommer äta något onyttigt.
lördag: planerat att rookiesarna (ehm..ja de känns nästan så) + andra som vill (nån?) ska gå ut! låter som det kommer bli något onyttigt då med......
söndag: jag ska baaaara äta frukt!!!

din kommentar
från: Sandra

Haha äta bara frukt dagen efter fest, lycka till!! ;P Har ni hittat nånstans att vara?

från: Helena

Oj, så mkt godsaker! :) Det var en mascara med i sminknecessären jag fick av Jonas. Den är av märket Gosh tror jag (sminket som hörde till var av det märket, men se'n hade han köpt grejer på sidan om som han lagt i oxå, men jag gissar på att mascaran hörde till, eftersom det är nå't jag inte använder...) Vill du ha den? Ja, man kanske skulle ta sig en utgång, eftersom min planerade Gasman-utgång 12/4 inte blir av... Vilka är ni? Vart ska ni vara? Vart ska ni gå?

2008-03-28 @ 14:45:01
från: Anna

Åh det lät ju skoj med lite partaj och utgång, synd bara att det är just den här helgen jag jobbar :(
Men det kanske blir fler ggr :)

Ha så skoj!

2008-03-28 @ 22:51:43
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Mattias

Jag är absolut chokladmissbrukare och förstår inte varför något så gott ska vara så onyttigt :(

2008-04-02 @ 08:34:20
blogg eller hemsida: http://jack71.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback