vill vara kreativ.

efter veckor av rust har min inspiration legat nere....men nu börjar den vakna till liv igen och jag har massor av idéer. synd att man inte har allt material att tillgå när man vill......men till att börja med har jag lyckats pyssla ihop ett kort idag! eller det är snart färdigt iaf....

nu behöver jag gardiner. rullgardiner. mattor. färg. lådor. större blomkrukor. kuddfodral. äh... en miljon grejer!

din kommentar
från: Anna

Jadu, jag har sån tur när jag går på loppis å hittar så mkt fint :) Tror det gäller att hålla ögonen öppna för allt man ser å å inte bara det man "tror sig vilja ha". Finns så mkt fint som kan användas på så många sätt som de från början kanske inte var menade till, som ex dina tvättmedelsglasburkar!

Känner igen det där pysslingsfenomenet. Man vill pyssla men har inte alla grejer hemma. Nu har jag samlat på mig rätt mkt grejer så jag kan pyssla om jag vill och det är verkligen roligt!!

Verkar som du behöver en hel del grejer, bara å hojta till om du vill ha shopping/loppis-sällis nån dag :)

Kram på´re!

från: Sandra

Jag håller med ovanstående - hör av dig om du vill ha loppissällis!! Kanske kan vi slå ihop oss och gå och kika alla 3, kommer aldrig iväg själv!

2008-03-27 @ 12:33:38
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Micke

Buy and try ...det är mitt råd. Så kommer det att bli massor av fina saker där hemma.

2008-03-27 @ 18:51:58
från: Anna

Sandra, det där lät som en bra idé, eller vad säger du Anki :)

2008-03-28 @ 08:21:03
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: anki.

Ja men det tycker jag också, har tom tänkt på det!!! Får se till nån gång när det kan passa alla samtidigt då!! När nu det kan vara?

2008-03-28 @ 09:08:32

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback