ebbas rum.

har så smått börjat fixa lite i ebbas rum. fast helst av allt vill jag bara måla om och skaffa en ny garderob så jag kan får göra i ordning ordentligt! eftersom lillfröken når rätt högt nu river hon ju allt så jag har rest upp hyllan så vissa saker får vara i fred...

vad är prinsessgodis om inte detta...

min gamla vagn har kommit fram (jag tycker den är fin! grannungen tyckte den såg lortig ut eller va hon nu sa...bortskämd!)...

å så måste jag ju bara...jag ääälskar ju pettson & findus & är så glad för mitt traderafynd..


din kommentar
från: Tina

Kan tänka mig att allt som är nåbart i hennes höjd rivs ner på golvet. :-)

från: Anna

Va du pysslar och gör fiiint, ser supersött ut det där :)

Måste ju komma å hälsa på snart vettja!

2008-05-02 @ 10:16:45
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Anna Jäder

Vart ju superfint det där.. Och jag säger då det, vad skulle man göra utan tradera. :-)

2008-05-02 @ 10:30:49

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback