i stället för en blomma..

..tänkte jag bjuda alla söta & omtänksamma ni på varsin sån här......

jag tror de smakar godare än de ser ut.....tack iaf till er som bryr er på alla möjliga vis!

min dag kanske kommer. sen. hur bra det än är att ha en utbildning så känner jag att min kanske inte riktigt var den rätta för mig...men livet är ju inte slut än. och för att vara helt rättvis har jag ett jobb ibland. vad jag tycker och tänker om det vill jag inte skriva här. bara det att det inte känns riktigt bra.....

andra delar av livet kanske inte är toppen nu heller...känner mig inte så stabil....men det mesta är alldeles utmärkt!

förresten är det biskvier på bilden. å de tänkte ebba bjuda på när hon fyller! inte långt kvar....trodde man hann mycket på ett år men jag vet inte jag?! tiden liksom rusade iväg....

din kommentar
från: Anna

JAg vet att det känns så tungt ibland. Särskilt med jobb. Jag hoppas att det löser sig. Jag kände precis lika som du för ett tag sen, som du vet, men nu känns det mkt bättre. Kram

från: Helena

Åh, de såg goda ut! Jag gillar biskvier :) Vad önskar sig Ebba när hon fyller..? När tänkte ni ha kalas..?

2008-05-20 @ 21:32:40
från: Sandra

Ja shit vad tiden går fort, kom på mig själv sist jag träffade Maria att jag tyckte Ebba var typ 6 mån men det gick liksom inte ihop när Marias Elvira snart är ikapp! ;)

Ses snart gör jag gärna!! Jag är i USA lör-tors, men annars har jag inte så mkt inbokat!

2008-05-20 @ 22:04:09
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: sanna

De såg inte tokiga ut :P

2008-05-21 @ 14:56:31
från: Malin

Det är inte så konstigt att jag hinner massa; jag är arbetslös, singel, har ingen bebis och bor hos föräldrarna. Jag har inget annat än tid :) Ser jättemycket fram emot jobbet, blir nog en jättebra erfarenhet. Och angående vår utb så tror jag de flesta av oss tvekar över om den var rätt val. Men vi har ju iaf en utb och det är alltid en fördel, även om man vill jobba med nåt utanför området. Kram

2008-05-21 @ 20:11:16
blogg eller hemsida: http://frostyorchid.blogg.se
från: Malin

Där ser man, det hade jag ingen aning om. Men nu vet jag att det finns flera :)

Nej då, du är inte alls ensam att tveka. Man får testa sig fram och se vilken plats man kan hitta inom området.

2008-05-21 @ 22:25:11
blogg eller hemsida: http://frostyorchid.blogg.se
från: Anna

Här har du en skänk för billig peng! Lite vit färg så är den som ny :)

http://www.blocket.se/vi/16248522.htm?ca=5_s

2008-05-22 @ 19:51:08
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback