norrköping & in flames.

vart en trevlig dag igår. hämtade upp bohlin efter 9.30 nån gång. skulle försöka undvika sthlms-trafiken pga irak-konferensen så vi tog en annan väg. jag pratade i tfn i typ 7 minuter och då lyckades pojkarna missa avfarten så det blev nog en timmes extra resa. sightseeing. vrålhungriga när vi väl kom till norrköping. letade på hjorts ställe och gick ner på stan för lite pizza och för min del strosande i affärer. hade behövt ett par timmar & ett par tusen till men det var kul att gå runt för mig själv!

åkte i senaste laget mot sthlm alla fyra. körde lite fel vilket är tradition i den staden. poliser exakt överallt. kom in på grönan 20.15. kom precis ut från toa när de började 20.20. sen höll de på till strax före 22. riktigt härlig kväll med en
toppenspelning!!! a & jag blev ensamma i bilen på väg hem..men det var mysigt att sitta & småprata i nattmörkret & stanna på en mack och äta lite korv. första gången på ett år vi sitter bredvid varandra i bilen. annars brukar det vara baksätet för min del och då hör vi aldrig vad den andra säger!

stackars mamma låg i soffan & var trötter när vi kom hem efter 0.30 nån gång. vi är iaf tacksamma för hjälpen!! mysigt med en dag tillsammans på roadtrip. och oändligt roligt att än en gång få se in flames!

din kommentar
från: Anna

Va mysigt det lät med roadtrip! Man ska åka lite vilse och fel, det är ju lite av charmen :)



Kul att ni fick en rolig dag tillsammans bara ni 2 och vilken snäller mamma du har :)



Kram på´re!

från: Helena

Härligt med roadtrip! :) Å så länge det inte är jag som kör & man inte har nå'n tidspress så gör det absolut ingenting att åka lite vilse ;)

2008-06-01 @ 20:18:50

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback