alltså..

..hur många bemanningsföretag finns det egentligen? jag tror jag är registrerad på minst hundra nu....måste ju registrera sig överallt för att kunna söka...men va är lite registrerande mot möjligheten att få jobb!

måste bara påpeka att dagisfröknar (ok..det heter nå annat men jag tänker kalla det så) är fantastiska människor! iaf de jag kommit i kontakt med..de har valt rätt...söta söta människor som engagerar sig! ebba älskar dagis. hon grinade till och med när vi passerade i söndags och hon inte fick gå in! så skönt att veta att hon har det så bra fast hon är ensammen de här kvällarna jag hämtar henne sent.

fast två dagar den här veckan ställer mina söta föräldrar upp och hämtar henne tidigare! det är lyx!

din kommentar
från: Helena

Åhå, med en förskollärarexamen i bagaget måste det alltså betyda att jag får sälla mig till den fantastiska skaran! :) Å man FÅR säga dagisfröken! Tycker jag :) Men visst är det absolut rätt yrke! :) Näst efter hemma-med-bäbis-mamma :)

2008-11-27 @ 00:22:26
från: Sandra

Måste hålla med om fröknarna, förstå att bylsa på x ungar alla vinterkläder för att gå ut och leka för att någon kommer på att de måste gå på toa och sedan börjar hela processen igen. Puh, blir trött bara av att tänka på det! :)

från: Tina

Åhh så skönt att höra att det är så bra där på dagis!! Max börjar ju snart där han också. :-)

2008-11-27 @ 20:42:49
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Anna

Dagisfröknar är kanonbra :)

2008-11-27 @ 21:34:50
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback