bebismys.

helgen har bestått av mys. är ju inte så het på den där festmarknaden så man blev inte bjuden på så många halloweenfester och dylikt. hade inte ens behövt klätt ut mig med min likbleka hy och förmörkade hy runt ögonen. hihi!

var till valbo igår och inhandlade overall. skor. vantar & mössa till lilla fröken. sen har vi haft tur och fått finbesök av mysbebisarna två dagar i rad. ebba älskar sina kusiner och klappar försiktigt på dem och vill att de ska sitta i knä. å jag får hålla i och pussa på och gosa. och lämna tillbaka dem när de är hungriga eller ledsna...hihi....ska be föräldrarna om lov så kanske det kommer bilder på gobitarna!

nu ska jag försöka göra några julkort....

din kommentar
från: Anna

Jag e inte heller het på festmarknaden :(

från: Helena

Haha! Totalt ohet jag oxå! ;) Fast gav mig ju ut ändå. Dock inte så utklädd. Bara vanligt sminkad & påklädd ;)

Ja! Hoppas att du får ett godkännande att lägga ut lite bilder!

2008-11-02 @ 22:58:32
från: Anna J

Ja vi vill se BILDER, hoppas du får. :-) Annars så ska jag faktist få träffa dom till veckan. :-) Hörs nån dag om lite Ebba och Alva lek. :-)

2008-11-03 @ 08:47:58

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback