dag 3.

blev en mycket lugn och mysig helg med farsdagsfirande här och var hela söndan. först pappan hemma sen åkte vi till gysinge efter frukost å så till ljungan efter det. önskar jag kunde flytta gysinge lite närmare sandviken...mycket närmare. jag vill vara där oftare!

så fort hjärnan fått en stund för sig själv i helgen har jag tänkt tänkt tänkt på det satans jobbet. dag 3 idag och det känns inte i närheten av bättre än....dagarna går rätt fort. vissa människor på plats är trevliga och det känns självklart kul att gå till ett jobb. det ska jag inte förneka...det är ju det jag vill. en månad att söka ihjäl sig efter annat!!!

när jag klev ut genom dörrarna stod svarta saaben där och blinkade med varningsblinkers skötta av världens bästa lilla tjej!!!

nån som kollar på färjan? handlar den bara om håkan? är det nån som inte tror att han bara spelar för kamerorna? är han inte bara sjuuuuukt dryg? varför fastnar jag alltid framför såna där halvkassa program. haha!


din kommentar
från: Helena

Bra att det går fort om dagarna iaf :) Å trevliga arbetskompisar är ju en av de viktigaste delarna i varför man trivs på jobbet. Så kanske kanske kanske... Detta är ju dessutom ett jobb där du inte behöver vara rädd för att bli skadad eller så.

Jag har bara sett Färjan nå'n enstaka gång. Å aldrig ett helt program tror jag. Men visst har Håkan varit med nå'n annanstans förut..? Baren..?

2008-11-10 @ 22:46:12
från: anki.

Ja, han var med i baren nån gång ja!!

2008-11-10 @ 22:58:31
från: Anna/Levindas Värld

Jorå, jag har också fastnat för Färjan av nån jäkligt underlig anledning :)



Kanske för att just Håkan är så jäkla dryg och nästan gör bort sig i allt vad han säger i varje program...haha!



Hoppas att det känns bättre med jobbet snart, jag vet hur det känns att ha ett jobb man inte vill gå till, ångest, ångest, ångest.... Och jsg ska inte säga att det kommer att bli bättre för det är inte säkert, gillar man inte arbetsuppgifterna så kan nästan inte ens de världsbästa arbetskollegorna väga upp det.. Men det måste ju vara jätteskönt att ha bra arbetskamrater så det känns någorlunda kul att gå till jobbet ändå :)



Hoppas att det ska lösa sig med jobb för dig så du snart får gå till ett jobb där du trivs med både uppgifter och kollegor!



Kramen!

från: Helena

Annars har jag hört att det är kris med vikarier ute på förskolorna, om det skulle vara nå'..?

2008-11-11 @ 11:57:56
från: Sandra

Jag är då imponerad av att du går dit överhuvudtaget när det ger ångest! Påminner lite om bananplockningen och dörrknackningen i Australien, skaplig ångest (men sen varade vi inte så länge heller). Blir det inte bättre (håller tummarna) kan du glädja dig åt att du provat iaf!



Från det ena till det andra, vore det inte kul att styra upp en kort-tillverkar-pyssel-kväll? Typ du, jag, Larsson kanske? ev andra pysslare du känner (för jag känner inga här :))?

2008-11-11 @ 16:39:46
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: pojken

Jag har en bra förklaring till varför du sitter och glor på skitprogram. Det är för att du inte vill titta på film med mig =) LÖÖV!

2008-11-11 @ 22:32:21

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback