rapport dag 2.

hemmagjord pizza. 13 levande ljus. en brasa i kaminen. världens bästa sambo. pojkvän. vän. och den sötaste lilla tös som existerar. vilken jäkla lycka!!

innan lunch var jag på väg hem. ångest ångest. men repade mig och fick prova på att ringa och se att jag klarar det. och också konstatera att det är inget för mig! absolut inte i längden. varken jobbet eller de tävlingsinriktade människorna. men om ingen vänlig själ kommer med nåt erbjudande under helgen är jag tillbaka där på måndag. så får det väl vara så klart. guld och gröna skogar i all ära. men jag delar inte den visionen.

nu: en underbar helg med mina kära och allt vad den kan innebära. börjar med lite gotta & idol.

tack tack alla söta kära vänner & läsare för era peppande kommentarer. det hjälper mig!!!

din kommentar
från: Helena

Låter som om du fått en riktigt underbar kväll iaf :)

Ha en riktig toppenhelg! :)

2008-11-07 @ 23:42:19
från: Sandra

Låter helt underbart det där, tänk att få ha det så! :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback