prat.

idag har vi tillbringat dagen hos klara och co. vårt andra hem! så skönt att vara där och roligt att vara med dem!

när vi skulle dit lyckades jag totalt trasa sönder klacken på mina vinterstövlar. mina lite finare skinnstövlar...kul i dessa fattiga tider! MÅSTE ha ett par nya....när jag kom hem fastnade strumpbyxorna i diskmaskinen. såå trökigt....strumpbyxor kostar nästan lika mycket som en topp och ändå kan de gå sönder så fort man tittar på dem. det är irriterande!

de senaste dagarna har det börjat lossna lite för minitrollet och hon försöker härma en del man säger...visst har hon länge sagt ett gäng småord som mamma. pappa. boll. ja. lampa osv. men det har inte vart så tydligt...men nu så låter det både hej & oj lite närsom. tack sa hon och klara när de gav varandra saker idag och hon härmade lina och sa goddag. pappans favvoord är bajs. övrigt: macka. kaka. vovvas. napp....hur som är det mysigt att höra!!


din kommentar
från: Helena

Åh, så söt lilla Ebba var med tofsarna! :) Å vad roligt med nya ord! :) Vi måste ses nå'n dag tycker jag!

2008-11-16 @ 22:20:38
från: Anna

Kul med prateriet! Vad liten hon är bredvid Andreas, sött! Kram

från: Anita

Jag skulle så gärna vilja se när strumpbyxorna fastnade i diskmaskinen!! :-) Vi kanske ses till helgen, laddad?

Kramizar AP

2008-11-17 @ 10:39:01
från: anki.

Klart jag är laddad, har ju nåt kul att se fram emot så jag klarar mig igenom vardagen =)

2008-11-17 @ 22:59:05
från: Tina

Jag skrev förut att du gärna får komma på mitt Gangstar-party som jag ska ha nu på söndag kl 15, men du missade kanske det. Vilket fall så är du välkommen och du får gärna ta med dig en kompis om du vill. Men du kan väl höra av dig hur du vill göra.

2008-11-18 @ 14:51:36
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback