varsel...

..på sandvik.....trodde nästan att funderingarna över detta skulle vara över men icke. nu får man gå och hoppas att andreas får vara kvar! hur det än är så är det en liten katastrof för sandviken...tråkigt! de visar på nyheterna nu..vackert klingande sandvikendialekt samt skitkass kvalitet på bilderna. man kanske skulle satsa på att bli VD på posten förresten...900 000 i månaden. vackert! eller så kanske den jäkeln kunde dela med sig...några kronor kanske?

jobbet känns precis lika. fortfarande en stor spärr när det gäller att lyfta luren. och jag känner inte riktigt att det känns bra det jag gör. jag har iaf sålt. när man säljer får man bjuda på fika. schysst!

en dag kvar...sen är det pysselkväll. wihoo.....kreativitet och mysigt sällskap! å så helg..ebbot & jag ska mysa!


din kommentar
från: Helena

Grattis till försäljningen! :) Men bjuda på fika..? Säljs det inte särskilt ofta på det där stället, eller går alla runt & är halvfeta & smaskar wienerbröd hela dagarna..? ;)

2008-11-20 @ 22:25:57
från: Tina

Ja men det blir fler ggr och då hoppas vi på att plånboken blivit fetare. Hihi!!

från: angelica

Får inte för Jimmy. haha. Han har jobbat på ett sånt i några år när han var yngre och vägrar låta mig jobba där. Hellre fick jag vara arbetslös hela livet :P

2008-11-21 @ 09:58:50
blogg eller hemsida: http://mittlivsomokand.blogg.se/
från: Anna

Vi får hålla tummarna för våra killar. kram

2008-11-21 @ 18:14:46
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback