fotografering.

igår var det dags för fotografering på dagis. och jag tycker det är nästan lika spännande som jag tyckte det var med mina egna skolkort....undrar hur lång tid det tar innan de kommer?

fick trevligt sällskap efter dagis igår då anna & alva kom hit och lekte. tjejerna lekte väldigt bra ihop och så roligt att se när ebba blir så glad att träffa nån! tyckte också det var roligt förstås. var längesen...


kikade på roomservice som vanligt. och fick som vanligt lust att rusta en massa. men det får väl vänta lite....kvällen avslutades med att jag vann tp, yihoo!!

din kommentar
från: Anna/Levindas Värld

Vilken söt bild, och roligt att få träffa kompisar :)



Va spännande med dagisfotografering, kan ju inte annat än bli ett urgulligt foto på den där jäntan...hihi!!



Kramis!

från: Anna J

Ja visst var dom duktiga tjejerna. :-) Alva verkade vara så nöjd efter en trevlig eftermiddag hemma hos er. Det måste vi snart göra om! Söt bild oxå. :-) Kramkram

2008-10-23 @ 14:55:38
från: Helena

Grattis till vinsten! :)

Vilken söt bild! :) Ebba har blivit så stor!

Jag tror att dagisbilderna brukar komma i slutet av november eller nå't så'nt.

2008-10-23 @ 15:17:14
från: Tina

Åhh då missar vi fotografering för Max ju.. :-( Men men han fåt fotas till hösten iaf.

2008-10-23 @ 20:54:04
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback