kan man misslyckas med omelett?

är det så? i mitt fall är det så. och till detta måste jag erkänna att jag tror att jag aldrig i hela mitt liv gjort omelett. ytterst pinsamt att vara 27 år och aldrig gjort nåt så enkelt. men jag och matlagning.....hur som helst kan jag konstatera att jag inte är gravid (för er som följde mitt pannkakasdrama när jag väntade ebba....) för jag bröt inte ihop trots att jag totalt brände omeletten i botten! så jag ska nog prova göra en igen nån dag till och med....

bakade muffins också. det blev bättre!

din kommentar
från: Helena

Huvudsaken är ju att muffinsen blev bra! :)

2008-10-21 @ 22:20:36
från: Anna J

Mums jätte goda muffins. :-)

2008-10-23 @ 14:56:47
från: Angelica

Men du, jag har aldrig lyckats göra en omelett. Den slutar alltid i äggröra, och i vissa fall tårar. Även mina pannkakor jasg skulle göra förra veckan slutade i tårar. Undra om jag är lite lätt stressad? Jag hatar mat, när jag måste göra den själv. Men just nu väntar en rabarberpaj i ugnen, firar att vi bokade Egyptenresa idag ;)

Weii! Hälsa till skruttgurkan!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback