mums!

dagens överraskning! var till coop nyss för att handla lite till kvällen. smög runt bland chipshyllan och vad ser jag?!! veckans eller månadens gladaste överraskning: salt & vinägerchips! lycka!!!!!!! något av det godaste som existerar.....behärskade mig och köpte bara en påse..helst skulle jag kunna köpa upp hela lagret utifall de skulle ta bort dem igen.

kan få äta lite onyttigt...var ut på promenad i morse med min nya fon och lyssnade på musik -amy mcdonald- faktiskt helt ok! bra promenixmusik....sämre är mina ohyggligt fula fila-skor som är inköpta nån gång på högstadie-/gymnasietiden. pinsamt!

idag har jag också äntligen fått träffa adam & isak på riktigt! gos!

din kommentar
från: Helena

Usch, så'nna chips har jag aldrig vågat mig på. Tycker det låter otäckt med salt/vinäger.

2008-10-13 @ 22:43:25
från: Angelica

Tänk att du fått turen att fått min absoluta favoritunge på heltid! Jag är avis!! :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback