sushi i gävle.

var till gävle idag och skulle strosa runt lite. bara jag & andreas. givetvis ringde de från jobbet och ville att han skulle komma tidigare. men hann kolla lite som inte finns i sandviken...indiska, pop, åhléns...saknar åhléns...fattig som en kyrkråtta fick jag med mig (nä jag snodde den inte) en skjorta från h&m också....den var så fin och jag hade 50 kr rabatt.

å så hann vi självklart med sushi på 9:an......gotti! lärde mig att man dricker soppan direkt ur skålen (vi har alltid missat den där soppan.....) och vill man ge komplimang till kocken sörplar man högt! sticker man däremot pinnarna i riset betyder det död åt kocken. var bäst att inte vifta till allt för mycket med de där pinnarna då vi satt alldeles framför kocken! är ju inte direkt nån stjärna på att äta med de där trägrejerna....

nu ska jag stoppa in the killers i örona och traska i väg till dagis.......

din kommentar
från: Helena

Jag har oxå kommit på att jag saknar Åhléns! äVen om jag inte var en såå flitig besökare där, så slank man ju ändå in då & då. Nu behöver man aldrig gå längre än till Knuten-torget, för se'n tar det lixom slut när man är på sta'n...

2008-10-23 @ 15:18:52
från: Emma

usch förstår inte hur man kan äta sushi =P

från: Tina

Jasså du gillar oxå Gangstar. :-)

Du får oxå jättegärna komma om du vill på partyt!!

2008-10-24 @ 11:34:03
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback