vintertid.

att ställa om klockan var inga problem. sommartid fick vi sova till 10.15 igår. det var 100 år sen typ vi som så länge! fast det kan ju bero på att lillfröken var lite vaken på natten när vi traskade hem från örta i stomvindarna. var och åt tacos och drack ett glas vin hos maria. henka & moa och hade kul med dem och fam. yrrol. annars har det vart en lugn helg med kalas i åmot för andreas kusin jenni som fyller 18! *grattis grattis* massa supergod mat & fika som även lilla tokfröken åt av så det blev ebba på speed lite senare....

har tonat håret också. samma gamla mörkbruna men denna gång med endast en förpackning vilket resulterade i att jag förmodligen har 10 olika nyanser på håret...men det kan ju vara snyggt det å....hrm...

nu håller jag på tragglar med symaskinen..tänkte jag skulle komma någon vart med den där adventskalendern men jag vet inte jag....det lutar nog snarare åt att jag tar fram hammaren och massakerar maskinen....

trassel...

din kommentar
från: Helena

Är så nyfiken på den där kalendern! :)

2008-10-27 @ 18:28:00

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback