dagis.

dagis funkar bra. idag fick vi gå till personalrummet och dricka kaffe och det hade gått alldeles utmärkt! inte ens vovvas eller nappen behövdes. ebbas nya favorit är fröken gunilla. hon vill bara släpa runt på henne och vara med henne...skönt att hon har hittat en trygghet på en gång!! i morrn ska fröken få äta lunch där också.

grattis grattis till min kära far som fyller 55 idag! på lördag ska vi dit och kalasa. jag har bett mina två kära gravidosvänner att inte kläcka ur sig barnen idag och det verkar ha funkat...hittills...men sen får de gärna komma alla tre!! jag vill träffa dem!

din kommentar
från: Helena

Här har det inte hänt nå't än på bäbisfronten iaf...

2008-09-17 @ 23:24:56

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback