666.

i tisdags var vi och hälsade på i hammarby...det är mysigt att vara där. som när man var hos min farmor & farfar när jag var liten! sen vidare på biltitt som slutade med att den följde med hem. så nu står den här skönheten på vår gård..
visst vi kanske inte är rikast i världen men det här med att dela på en bil har vart rätt tråkigt ett bra tag nu...och någon gång i framtiden när vi båda jobbar kan det vara rätt behövligt. nu ska vi bara hitta en billig stol till ebba. nån som har en till övers? förresten...saaben är min förstår ni väl? jag kör BARA automat! men jag ska väl övningsköra den här å...med reg.nr 666 kan det väl bara gå bra?!

din kommentar
från: Helena

Håll i hatten om du ska köra den bilen! ;) Vet ett Maiden-fan som hade det regnr en gång i tiden. Skulle inte förvåna mig om det var pga det han köpte den ;)

Min tremänning har tydligen div bilstolar till salu såg jag på FB.

2009-04-02 @ 13:02:01
från: Danne

Vilken skönhet :)

2009-04-02 @ 18:11:33

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback