full av energi.

ska man vara ute så här hela dagarna och gräva i trägårn kommer man ju va riktigt i form för beachen i sommar. solbränd dessutom! om jag ens tänker besöka nån strand....kommer ju ha en mysig trädgård att vara i!! å ebba har ju en liten pool att bada i....kommer bli bra det här. har haft all energi i världen idag. gick ut vid 9 och gick in vid 18...ok hade en snabb lunchpaus inne & en glasspaus på gräsmattan! men vi har varit riktigt duktiga idag!

tror en helg i gysinge piggade upp mig trots brist på sömn. på lördagkvällen gick vi låååångt i fårhagen längs med älven. mysigt! ebba. mormor. morfar. birk. ninja & jag! inte så vanligt att en katt följer med på långpromenad & inte så vanligt att ha en tvååring som orkar gå så långt på kvällen. men har man kul så!!

å så har jag lånat spikmattan - som sagt - och jag MÅSTE ha en egen!!!

måste bara tilägga nåt som kan låta löjligt...men obeskrivligt va stolt man kan bli när ens dotter för första gången på eget bevåg talar om att hon behöver gå på toa & sätter sig och kissar på pottan! stora tjejen!!


din kommentar
från: Helena

Åh, så duktiga ni varit! Å Ebba oxå såklart! :)

2009-04-27 @ 23:58:45
från: Sandra

Får man komma och inspektera bygget i den där trädgården snart kanske? :)

från: AnnaMJ

Åh duktiga Ebba som går på pottan. :-) Klart du ska vara stolt.. Alva sa till idag oxå, skynda skynda mamma, kissa toa. Men det kom inget, men men det kanske händer snart nu när hon är så med! Ha en bra dag kramkram

2009-04-28 @ 10:10:55
från: anki.

Absoult Sandra, fast det ser förstås mest ut som en kyrkogård för tillfället, men vad gör det =)

2009-04-28 @ 19:48:44
från: Anette

Vilken härlig helg ni haft. Kan det vara solen som ger en så mycket energi? Verkar som dom flesta får så mycket lust och energi just nu. Hälsa till Ebba att hon är jätte duktig.

Kramar

2009-04-29 @ 08:25:11
från: Mormor

Tack för en underbar helg och att morfar o jag fått låna världens underbaraste unge (dig oxå förstås), ni och pappan är välkomna när ni vill o Ebba lånar vi gärna igen, Birk saknar nog henne också, i går lekte han med traktorn hela eftermiddagen

2009-04-30 @ 08:44:38

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback