nu ska vi stänga in oss!

nu har vi beställt häckplantor!! så till nästa vecka ska det grävas...0,5 m brett & 0.5 m djupt - på en sträcka av 55 m! nån som vill ha sig ett träningspass??!! hade hoppats på lite varmare väder så jag skulle känna lite motivation att vara ute...men jag fryyyser! kom nu inte å va så fyndiga så ni säger att man blir varm av att gräva!

hoppas på en superhäck som växer hysteriskt...bara så jag får en liten avgränsning på tomten. så inte alla tycker att det är fritt fram att springa här. för så är fallet nu. hundar..barn..grannar..skräp...bollar. alltid är det nåt när man tittar ut & jag vill gärna vara i fred på MIN gård! och välja när det ska finnas obehöriga på MIN gräsmatta!

din kommentar
från: Helena

På fredag ska det bli 17grader & sol enligt gårdagens tidning :)

2009-04-22 @ 16:40:09
från: Sandra

Tihi "hoppas på en superhäck som växer hysteriskt", nä nu är jag trött. :)

från: Sanna

Ja det är bra, visa vart skåpet ska stå!!!

=)

2009-04-22 @ 22:09:27
blogg eller hemsida: http://partankar.blogspot.com
från: Helena

Haha Sandra! Jag tänkte inte på DEN häcken! ;)

2009-04-22 @ 22:32:01
från: Helena

Haha Sandra! Jag tänkte inte på DEN häcken! ;)

2009-04-22 @ 22:33:29
från: Tina

Lycka till med grävandet!!

2009-04-23 @ 10:09:43
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Anna

Hihi, ja efter att jag var hos dig sist så förstår jag att du vill ha häck...ha!



Hoppas den växer på sig grymt fort!



Va fin header du har gjort!!



kram

2009-04-23 @ 10:23:12
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: anki.

Ja Anna du märkte ju hur det är (fler ggr om dagen på sommarn)!

Tack, gjorde headern för att kunna längta ännu mer till mina sommarblommor!!

2009-04-23 @ 12:41:38
från: Anonym

Har hört att det grävs efter naziguld i grannskapet!! Hittas inget guld går det att ha diket som vallgrav för granntjockisen!

2009-04-23 @ 19:59:54

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback