snorkråkor & pumaskor.

nu har vi vart på en liten promenix runt vallhov ebba & jag. eller hon åkte förstås...kikade på en gubbe i en bil på västerled som hade fönstret öppet och satt & petade snorkråkor medan han körde och kastade ut genom fönstret! man tycker att man är så osynlig när man sitter i bilen....men icke!!

var in till valbo en sväng igår & köpte skor & överdragsbyxor så nu tror jag ebba har de mesta i klädväg som hon kan behöva för våren...jag är avis på skorna!! nästa gång måste jag offra lite pengar på mig själv... i mina skor är det åtminstone 3 hål som inte ska vara där och färgen har på nåt sätt blivit grå i stället för vit!
 

din kommentar
från: Helena

Hihi... Den rubriken lät som titeln på ett barnprogram eller nå't. Årets julkalender kanske..? ;)

2009-04-20 @ 15:54:01
från: Sandra

Vilken cooling!

från: andreas

det var väl inte jag i bilen va?

2009-04-21 @ 13:14:36
från: Annika

Hihi, vilken sötnos hon är! Jag tycker det är jättelustigt det här: Isac har ett par exakt lika pumadojjor och jag har gått i några veckor och tjatat om hur avundsjuk jag är på dem. Haha!

2009-04-22 @ 21:48:18

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback