svammel.

så länge man är arbetssökande & har en dotter som vaknar tidigt måste man ta vara på dagar som dessa. rensa bort gammalt i rabatter. titta på ebba som skottar snö och plaskar i vattenpölar & sitta i solen och läsa.....jag MÅSTE göra detta för att hålla ångesten på en normal nivå. funkar ganska fint....SOL SOL SOL!!!

i helgen har vi träffat mor & far en del..inte allt för ofta det händer två dagar i rad att jag träffar dem! och i morrn kommer birk hit och leker med oss på fm...katterna kommer inte vara så positiva som jag är!!

i morse hade jag mitt första samtal med min egna jobbcoach...ska vi se om det resulterar i nån superansökan som ger mig jobb på direkten! hum!

din kommentar
från: Helena

Hoppas att jobbcoachandet gör susen! :)

2009-04-06 @ 23:30:39
från: Sanna

Va du är duktig som rensar i landet! Själv håller jag mig så långt borta jag bara kan ;)

Hojta till om du har tid och lust att träffas, jag har ju påsklov den här veckan =)

Kram


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback