vårsol & bloggtorka.

vad som händer runt me. myself & i så här i bloggtorkans tid....det har liksom inte gett mig sån stor respons att skriva den senaste tiden. jag har förstås hunnit träffat lite mer vänner än vanligt och det ger mig 10 ggr mer respons. men nu måste jag dampa av mig lite..

*lägger min bloggtid på tradera. ska samla pengar till sthlms-resan så det är klart...har kommit en liten bit. går ju enkelt när folk köper lite vad som helst. t.ex. en ful kjol som jag hoppades få 30 kr för men som kom upp i 110!

*ebba är det sötaste som finns. ebba och klara tillsammans går inte ens att förklara...å folk säger att barn inte kan leka tillsammans innan 3-årsåldern.

*jehovas vittnen var och plingade på idag och presenterade sig - de var så självironiska så de till och med sa: men du förstod väl vilka vi var? å så skratta tanten! men bibelstudier - nä...så illa ställt är det inte än.

*andreas har möblerat om i trädgården. en buske och ett träd har fått nya platser. själv har jag rensat i mina kära rabatter och planterat om mina tomater.

*har garderat mig lite för hösten med att söka nån högskolekurs. samt att jag sökt en ky-utb.

*jag har börjat en ny bok som verkar sååååå bra - shantaram- jag har dock bara läst 160 sidor av drygt 900 än så länge...

*jag är ett steg närmare en intervju till ett jobb jag VILL ha. jag hoppas men har inga förhoppningar. ställ inga frågor.

*har träffat åtminstone 2 vänner jag ser väldigt sällan - men som jag varje gång känner mig så bekväm med - även om det går år innan vi träffas så känns det så enkelt..så roligt att bara uppdatera sig om varandras liv..

*vi håller frenetiskt på att kolla igen alla avsnitt av lost vi missat...snart ikapp säsongen som går på tv nu!

men nu har ugly betty börjat igen å sen är det desperate housewives...wihoo!!

din kommentar
från: Tina

Vad är det för KY-utbildning du sökt??

från: Helena

Man kanske borde bli Tradera-nörd. Det ligger ju i släkten ;)

2009-04-15 @ 00:06:51
från: Sandra

Kul med uppdatering, mer mer! :) Har också sökt en utb till hösten, fast bara 25% på distans (får väl se om jag orkar slutföra den, tyskan gick ju sådär... tur att det inte syns nånstans när man hoppar av ;)). Får försöka styra upp en ny loppis-dag!

2009-04-15 @ 09:38:54
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback