vackra ögonfransar.

jag har världens bästa vänner ♥ ingen speciell anledning..det bara är så!

ska strax i väg på kalas i åmot så jag borde väl gå och klä på lilla fröken..men hon tokar runt som en galning så...jag är i ordninggjord och är MYCKET nöjd med min nya mascara. de har tagit bort den jag använder...detta har hänt förr. jag har blivit fäst vid en sort å så slutar de tillverka den. men min expert katja på lindex lyckades igen så nu är denna min nya favvo:


igår var
anna här & förgyllde ebbas & min dag. lekte ute hela eftermiddagen och satt i gräset & drack saft!! tack för en mysig dag! när ebba & jag lagt oss kom helena förbi. fick mig ett gott skratt när hela familjen hade blivit inlåsta på karl hedin. finns ju trevligare sätt att spendera en fredagkväll på! andreas kom hem tidigare från jobbet så jag fick sällis samt glass & chips. såg australia. fin film & lagomt av allt (inte för mycket kärlekstrams & inte för mycket slagsmålstjosan)!

nä men nu har jag inte tid....ebba går runt i blöja & non stop-stövlar. kanske bör ha lite finare kläder på kalas?!

trevlig helg allihopa! ska ni göra nåt skoj?!

din kommentar
från: Sandra

Min mascara togs också bort så fick prova en ny, sjukt störigt men funkade också fint, börjar dock ta slut så man kanske ska slå till på en ännu en ny!

från: Helena

Resten av helgen ska iaf inte spenderas inlåst! ;)

Ikväll blir det tv & kanske lite mat - alternativt godis ;) Ev fortsatt hemmafixande oxå. Imorgon ska det babysimmas :)

Ha en trevlig helg du oxå! :)

2009-04-18 @ 19:45:21
från: Anna

Ja vi hade en riktig kanondag, jag var så glad hela dagen :)



Mmmmm...mamma och pappas lilla go´bit är hur söt som helst, tror jag måste hälsa på redan idag igen...hihi!!



kram

2009-04-19 @ 14:11:52
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Tina

Jag läser min utbildning genom NOVA högskolecentru i Oskarshamn. Vart var den utbildningen du sökt via då??

2009-04-19 @ 20:16:47
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback