säg mig...

man kan få betala ett högt pris för att få må bra. mitt pris är inte bestämt än. än så länge ligger det på en rimlig nivå men det kan lika gärna sluta i personlig konkurs.
det blir aldrig som man tänkt sig....och har man beslutsångest är det ingen idé att bestämma sig för då skiter det sig i alla fall och man blir extra besviken.
pest eller kolera..pesten valde mig fast jag hade föredragit koleran.
jag har dock kommit ett steg närmare ett svar. men jag vill ha det slutgiltiga nu. som vanligt vill man ha allt nu. åtminstone veta när man får veta. ibland önskar jag att en spågumma bara kunde tala om för mig hur livet kommer att se ut om 1 år. 5 år. 10 år. men jag skulle i alla fall inte känna mig trygg.....nä det är bara vänta..

jag har något men saknar någon.....

din kommentar
från: Helena

Jag förstår ingenting, men hoppas att det löser sig. Om du vill kan du få numret till spåtanten jag var till. Hon hade ett & annat rätt. Så'nt som jag aldrig hade kunnat förutspå själv & som jag tyckte lät jättekonstigt när jag var där.

2009-08-25 @ 12:59:27
från: Sandra

Nu var det mycket kryptiskt här men hoppas att det blir som du vill, vad det än är. :)

från: anki.

Skönt att kunna vara lite kryptisk...bara att få lätta hjärtat på nåt sätt!

Mja H jag vet inte om jag skulle våga...

2009-08-25 @ 18:56:46
från: Sandra

Ehm ... Det är ju inte utan att man blir ganska nyfiken.

2009-08-25 @ 19:08:48
blogg eller hemsida: http://finafroken.blogspot,com
från: Sanna

Skönt att höra att det är fler som är kryptiska än bara jag ;) Och det är skönt att skriva ner det, även fast man liksom inte skriver det.



Jag vill oxå ha lite svar. Vi kanske skulle våga oss till en spåtant tillsammans. Är oxå lite rädd ;)



Kram

2009-08-26 @ 14:55:57
blogg eller hemsida: http://partankar.blogspot.com
från: Helena

Jag vågade ju inte heller gå till spåtanten ;)

2009-08-27 @ 11:01:25

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback